نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش الکترونیکی تاثیر روش آموزش الکترونیکی، آموزش راهبردهای شناختی، آموزش راهبردهای فراشناختی و روش تدریس سنتی بر عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
  • آموزش وپرورش عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]

ا

  • اخلاقی ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
  • ارزیابی ارزیابی ویژگی های حرفه ای معلمان راهنما ی کارورزی، از دیدگاه دانشجو معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 81-100]
  • اقدا م پژوهی بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدام پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 85-108]
  • الگوی شایستگی الگوی مطلوب شایستگی های مدیران گروه های آموزشی دانشگاه از منظر دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 60-80]

ب

  • باورهای تدریس ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]

پ

  • پژوهش رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 53-68]
  • پیشرفت تحصیلی نقش رویکرد برنامه درسی استادان در توسعه حرفه ای آن ها و رضایت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]

ت

  • تدریس بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدام پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 85-108]
  • توسعه حرفه ای نقش رویکرد برنامه درسی استادان در توسعه حرفه ای آن ها و رضایت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]

خ

  • خودکارآمدی عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]

د

  • دانش رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 53-68]
  • دانشجو معلمان ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 7-20]
  • دانشجو معلمان بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 30-17]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 30-17]

ر

  • راهبردهای شناختی تاثیر روش آموزش الکترونیکی، آموزش راهبردهای شناختی، آموزش راهبردهای فراشناختی و روش تدریس سنتی بر عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
  • راهبردهای فراشناختی تاثیر روش آموزش الکترونیکی، آموزش راهبردهای شناختی، آموزش راهبردهای فراشناختی و روش تدریس سنتی بر عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
  • رضایت دانشجویان نقش رویکرد برنامه درسی استادان در توسعه حرفه ای آن ها و رضایت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • رویکردهای برنامه درسی اساتید نقش رویکرد برنامه درسی استادان در توسعه حرفه ای آن ها و رضایت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
  • رویکردهای تدریس ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 7-20]

ز

  • زبان انگلیسی تاثیر روش آموزش الکترونیکی، آموزش راهبردهای شناختی، آموزش راهبردهای فراشناختی و روش تدریس سنتی بر عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
  • زمینه ای ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]

ش

  • شایستگی الگوی مطلوب شایستگی های مدیران گروه های آموزشی دانشگاه از منظر دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 60-80]
  • شایستگی اجتماعی ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
  • شایستگی سازمانی الگوی مطلوب شایستگی های مدیران گروه های آموزشی دانشگاه از منظر دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 60-80]

ص

  • صلاحیت حرفه ای معلمان" بررسی صلاحیت های حرفه ای دانشجومعلمان از دیدگاه مدرسان و دانشجو یان دانشگاه فرهنگیان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-44]

غ

  • غیرکلامی ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]

ف

  • فاوا عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]

ک

  • کارورزی ارزیابی ویژگی های حرفه ای معلمان راهنما ی کارورزی، از دیدگاه دانشجو معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 81-100]

م

  • مدیران گروه الگوی مطلوب شایستگی های مدیران گروه های آموزشی دانشگاه از منظر دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 60-80]
  • معلم بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدام پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 85-108]
  • معلم ارزیابی ویژگی های حرفه ای معلمان راهنما ی کارورزی، از دیدگاه دانشجو معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 81-100]
  • معلمان عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]
  • معلم پژوهنده بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدام پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 85-108]
  • مهارت رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 53-68]
  • مهارت ها عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]

ن

  • نقشه مفهومی ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 7-20]
  • نگرش عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]

و

  • ویژگی حرفه ای ارزیابی ویژگی های حرفه ای معلمان راهنما ی کارورزی، از دیدگاه دانشجو معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 81-100]
  • ویژگی های شناختی عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]

ی

  • یادگیری فکورانه بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 30-17]