آ
-
آموزش الکترونیکی
تاثیر روش آموزش الکترونیکی، آموزش راهبردهای شناختی، آموزش راهبردهای فراشناختی و روش تدریس سنتی بر عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
-
آموزش وپرورش
عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]
ا
-
اخلاقی
ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
-
ارزیابی
ارزیابی ویژگی های حرفه ای معلمان راهنما ی کارورزی، از دیدگاه دانشجو معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 81-100]
-
اقدا م پژوهی
بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدام پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 85-108]
-
الگوی شایستگی
الگوی مطلوب شایستگی های مدیران گروه های آموزشی دانشگاه از منظر دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 60-80]
ب
-
باورهای تدریس
ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
پ
-
پژوهش
رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 53-68]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش رویکرد برنامه درسی استادان در توسعه حرفه ای آن ها و رضایت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
ت
-
تدریس
بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدام پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 85-108]
-
توسعه حرفه ای
نقش رویکرد برنامه درسی استادان در توسعه حرفه ای آن ها و رضایت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
خ
-
خودکارآمدی
عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]
د
-
دانش
رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 53-68]
-
دانشجو معلمان
ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 7-20]
-
دانشجو معلمان
بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 30-17]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 30-17]
ر
-
راهبردهای شناختی
تاثیر روش آموزش الکترونیکی، آموزش راهبردهای شناختی، آموزش راهبردهای فراشناختی و روش تدریس سنتی بر عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
-
راهبردهای فراشناختی
تاثیر روش آموزش الکترونیکی، آموزش راهبردهای شناختی، آموزش راهبردهای فراشناختی و روش تدریس سنتی بر عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
-
رضایت دانشجویان
نقش رویکرد برنامه درسی استادان در توسعه حرفه ای آن ها و رضایت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
-
رویکردهای برنامه درسی اساتید
نقش رویکرد برنامه درسی استادان در توسعه حرفه ای آن ها و رضایت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
-
رویکردهای تدریس
ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 7-20]
ز
-
زبان انگلیسی
تاثیر روش آموزش الکترونیکی، آموزش راهبردهای شناختی، آموزش راهبردهای فراشناختی و روش تدریس سنتی بر عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
-
زمینه ای
ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
ش
-
شایستگی
الگوی مطلوب شایستگی های مدیران گروه های آموزشی دانشگاه از منظر دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 60-80]
-
شایستگی اجتماعی
ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
-
شایستگی سازمانی
الگوی مطلوب شایستگی های مدیران گروه های آموزشی دانشگاه از منظر دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 60-80]
ص
-
صلاحیت حرفه ای معلمان"
بررسی صلاحیت های حرفه ای دانشجومعلمان از دیدگاه مدرسان و دانشجو یان دانشگاه فرهنگیان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-44]
غ
-
غیرکلامی
ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
ف
-
فاوا
عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]
ک
-
کارورزی
ارزیابی ویژگی های حرفه ای معلمان راهنما ی کارورزی، از دیدگاه دانشجو معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 81-100]
م
-
مدیران گروه
الگوی مطلوب شایستگی های مدیران گروه های آموزشی دانشگاه از منظر دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 60-80]
-
معلم
بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدام پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 85-108]
-
معلم
ارزیابی ویژگی های حرفه ای معلمان راهنما ی کارورزی، از دیدگاه دانشجو معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 81-100]
-
معلمان
عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]
-
معلم پژوهنده
بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدام پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 85-108]
-
مهارت
رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 53-68]
-
مهارت ها
عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]
ن
-
نقشه مفهومی
ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 7-20]
-
نگرش
عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]
و
-
ویژگی حرفه ای
ارزیابی ویژگی های حرفه ای معلمان راهنما ی کارورزی، از دیدگاه دانشجو معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 81-100]
-
ویژگی های شناختی
عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]
ی
-
یادگیری فکورانه
بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 30-17]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد